wtorek, 26 lutego 2013

No To Fruu ! ; )

Cześć ! ; )
Jak wam mija wtorek ? Mi nawet , nawet ..  szczerze mówiąc to mam dużo nauki na dzisiaj , matma , polski , infa xD . Tak po za tym pochmurnie u mnie dzisiaj , i ani słońca ani nic .. tak ponuro , a u was jaka pogoda ? ; ) Po szkole już jesteście ? . . ♥ Mam nadzieję , że czujecie się równie dobrze jak ja ; ) Tak w sumie wczoraj kupiłam nowego tymbarka  . . Smakowaliście już może ? ; ) W moim przypadku , już smakowałam i są rewelacyjne . . najlepsze : mango i żurawina .. ♥ Hmhh , co by tu wam jeszcze napisać , aaa tak sobie przypomniałam ,co wy na to  żeby kręcić  wideo , za równo tu , jak i na You Tube ? ; ) Jeżeli macie jakieś przemyślenia co do tego , bardzo bym was prosiła o radę ; ) Będę wdzięczna .. następna notka jeszcze dzisiaj , a temat : jak poznałam swoich przyjaciół ; ) Więc ja już się zbieram stąd, lece się uczyć! ; ) A wy trzymajcie się cieplutko ; )


Nuta na Dziś : More Than Friends .   

"Ooh tonight!
Tonight we could be more than friends
Ooh tonight!
tonight we should be more than friends

We're in the corner of a crowded room
I want your lips your body, boy, how soon?
and if you like what we're doing
why don't we give in for the night?

 
This might just be the night of You and I,
If there's no distance in our hearts then might,
and if you like
What we're doing, why don't we give in for the night"

Lubicie ? 

 Całuuusy ! ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!