poniedziałek, 11 lutego 2013

Nagłówki ! ; ]

Cześć ! ; ) 
Mam taką prośbę do was . Chodzi mi tylko , o nagłówki zamieszczę parę tutaj , i ocenicie który pójdzie na konkurs na jeden blog Okeej ? Mam nadzieje , że pomożecie mi , a mianowicie nagłówków będzie 5 w różnych stylach ; ] No więc zaczynamy ? ; ) Ps . W następnej notce , napiszę , co będę dodawała przez ostatnie 2 tygodnie . A może wy mi coś zaproponujecie ? Chciałam zrobić post z pytaniami , ale odnośnie nie zadajecie mi ich wcale , to może zadajcie mi jakieś pytania pod tym postem , ale także numerek z nagłówkiem ! Będę bardzo wdzięczna ♥  .




Ja Już się z wami żegnam ! Miłego Wieczoru Życzę . Udanego Jutrzejszego Dnia I Zajebistych Niesamowitych Ferii ! Jeżeli Jakieś Województwo jeszcze ma ! ; ]  Pa Całusyy Dla Was ♥ ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!