poniedziałek, 25 lutego 2013

Taki Tam Dzień ; )

Witam ; ) 
Dzisiaj tak na szybko moi kochani .. ♥ Z racji , tego że mam cudowny dzień , nawet bym nie pomyślała że będę taka happy w poniedziałek kiedy jestem dłużej w szkole . Oczywiście w poniedziałki to przesada bo 9 lekcji , no ale co zrobić trzeba to przetrwać ; ) Mało kiedy zdarza mi się mieć  wspaniały humor w poniedziałki .. bardzo się z tego cieszę ; ) A wy jak zaczeliście tydzień ? Okej ? Czy może niezbyt fajnie ? Podzielcie się z mną w komentarzach na które bardzo z niecierpliwością będę czekać ; ) Z racji tego , że powiedziałam jeżeli będzie 10 komentarzy wytypuje 10 blogów , które dostałam w notce poprzedniej ! ; ) Spodziewajcie się jej już za chwileczkę ; ) Więc trzymajcie za was Kciuki ! ♥ .. A tak już na koniec notki , chciałam wam serdecznie podziękować za tyle wejść , za tyle komentarzy ; ) I za obserwatorów , którzy chcą czytać mojego bloga ! Dziękuję Wam .. ♥ Nawet nie wiecie jak się cieszę ; ) Tak w skrócie zrobiłam zdięcia , i bardzo przepraszam was za moje włosy , które dzisiaj lokowałam o 6 rano , i rozpadły , się no i pod koniec dnia jestem troszeczkę wyczerpana ; ) Miałam pracowity Dzień . No jak to mówią jaki Poniedziałek taki cały tydzień co nie ? : * Dobra to ja już lecę przygotowywać się z kolejną notką , a wy obserwujcie i czekajcie bo może was blog został właśnie wytypowani ! ; ) Całuusy .. ♥ : *


 Na Dziś Nuta : Feel This Moment ; )  Lubicie ?


Całuusy ! : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!