sobota, 16 lutego 2013

" Kraj który najbardziej wielbię "

Heej ! : *
Cieszę się,  że nadeszła notka z krajem który uwielbiam , a wnet chciała bym tam mieszkać . Zebrało mi się to już od kilku tygodni , ale jak wiecie nie byłam wstanie pisać notek , ani co kol wiek wam przekazać , ale jest okej więc dzisiaj to robię : * To Tak Parę pytań za co lubię Norwegię i skąd pomysł , na właśnie ten Kraj : *

1. Dlaczego akurat Norwegia ?
 Odpowiedź , jest prosta podobają mi się tam krajobrazy , 
jak i ten cały klimat Norweski . 
Takie zimne świeże powietrze dobrzy mi zrobiło .

2 . Od Ilu już marzę , żeby wyjechać do Norwegii ?
Bardzo krótki , czas bo dopiero od jakiś 2 miesięcy .

3 . Najlepsze Miejsce ? 
Hmhh , sama się zastanawiam , ale chyba samo Centrum Norwegii .. 



 Tak , no to już wicie parę ciekawostek : * Nie chciałam was zanudzać całą Norwegia ,bo by mi to zajęło co najmniej z 3 godziny , jak i nie więcej .  , a wy się trzymajcie i do następnej ! : * Całuusy ♥ ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!