poniedziałek, 11 lutego 2013

Poniedziałkowe Ferie ! ; )

Heeeeeej ! ♥ 
Od Dzisiaj kalendarzowo mam ferie ! Cieszy mnie ta wiadomość ; ] Bo nie trzeba wstawać rano i ubierać się i zapierniczać do szkoły . . , aa tak przypadkowo dodałam wczoraj opowiadanie , które zajdziecie na tym blogu : Kliknij ! , mam nadzieję , że chociaż jedna osoba opowiadanie 2 przeczyta . Nie wiem co mnie naszło , żeby wgl zakładać blog z nimi od nowa , ale jak już jest to będę go prowadziła na miarę moich sił ♥ . Ogółem to nudaaaaam ! Niby mam te ferie , a i tak przez 2 tygodnie będę zamulać ; 3 Na dzisiaj jakich kol wiek planów nie mam , wyszła bym gdzieś lub pojechała , i pewnie to zrobię na drugi tydzień ; ) Więc może mnie na blogu troszeczkę nie być , ale nie będzie to , aż jakiś spory czas ♥ . To Ja już lecę zrobić sobie herbatkę , a was zostawiam z zdjęciami , które zrobiłam to Paa ! I trzymajcie Się Cieplutko ! ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!