sobota, 9 lutego 2013

Feriee ! ; *

Heeej . !
Mam Już Feriee ! ♥ , i cieszę się jak nie wiem co ! Dokładnie mam je od poniedziałku ( 11.2.2013) ! , ale liczę już od wczorajszego dnia ; ] Na reszcie te 2 tygodnie odpoczynku od szkoły i takiego wyluzowania się ; ) Nie trzeba będzie wstawać , rano ogarniać się i zapierniczać do szkoły ! ; ) Na dzisiaj mam dokładnie jeszcze dla was 2 posty ; ) Jedne z moim wyglądem a drugie z zdjęciami , które porobiłam dzisiaj takie z nudów ; ] Więc ja się już z wani żegnam . ! I zapraszam do następnej notki już za chwilę ! Paaa ! ♥ ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!