poniedziałek, 18 lutego 2013

Ponury Dzień . . .

Siemka ! ♥ . . 
Witam was wszystkich w wieczorny poniedziałek . Pewnie zmęczeni co ? : * Ja dzisiaj nie o tym chciałam pisać . . myślę sobie tak , czy by nie dodawać takich notek o szczerej prawdzie między ludźmi jaka istnieje . . bo tak na prawdę nie wiemy co nas spotka w życiu , człowiek co dzień odkrywa swoje życie na nowo , nawet jeśli będzie to zła decyzja , czy wiadomość , która przybija nas do ściany . Nie umiemy wtedy żyć .. wydaje nam się że nasz świat się zawalił , to prawda . Lecz nie możemy się nigdy , ani to przenigdy poddawać , bo wiara to połowa sukcesu każdego człowieka .. ♥ I tak sobie myślę , nad tymi chorymi ludźmi którzy walczą o swoje życie z całych sił , nie poddają się bo wiedzą że wyjdą z tego , walczą do samego końca nawet gdyby nie było by już nadziei . Moje przemyślenia co do dzisiejszego świata są właśnie takie . Dlaczego ktoś ma się czuć gorszym od drugiego ? Nie popadajmy w paranoję , dlatego że koleżanka lub kolega kupili coś bardzo drogiego , a my im zazdrościmy , tego wszystkiego .. najważniejsze jest to by nam się lepiej żyło , a nie patrzeć na innych ludzi , i spoglądać jakie to oni mają cudowne życie .. Na nas też przyjdzie pora na normalny związek , szczęście w miłości i fantastyczną rodzinę , fajna pracę , oraz normalne życie . Tylko musimy w to wierzyć z całych sił . . Mam nadzieję , że tym postem pomogłam komuś wszystko zwalczyć , bo czasem jest lepiej posłuchać samego siebie niż gdyby ktoś nam rozkazywał , lepiej jest pobyć w samotności , przemyśleć parę najważniejszych spraw . Zastanowić się , dlaczego tak jest . co by można było zmienić . . Hmhh . To macie kolejną część moich przemyśleń  , a teraz dodam zdjęcia które udało mi się zrobić . . więc trzymajcie się i pamiętajcie wiara w nas jest najważniejsza ! ♥ . Całuusy ; *



 Piosenka na Dziś : People Helpt The People ♥ .

Całuuusy ! ♥ . .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!