sobota, 16 lutego 2013

Sobota . . .

Heeej ! : * 
Piszę do was w ten ciemny sobotni dzień . U mnie pogoda nie za fajna , ciągle tylko pada , jak nie pada to jest zimno i wietrznie . . u was też ? Zdaje mi się , że nigdy ta pogoda nie przejdzie w ciepły letni wiaterek ; c Wyczekuję już Lato ! ♥ wy też ? Chciałam bym już , wakacje , mieć volne od szkoły na te 2 miesiące i nie myśleć o nauce . . , ale nie da się tak . Zaraz chyba zrobię sobie gorącą herbatkę , bo tu się zamrożę cała ; c nienawidzę takiego typu pogody , ale co tu zrobić .. .  ? wolała bym już letnie ubrania zakładać niż te co teraz ; ) No , ale kiedyś w końcu musi nadejść to ciepełko . Tak w skrócie może dodam jakiś post na blog z opowiadaniami ; ) Jeżeli jesteście ciekawi co będzie się dziać w kolejnych historiach zapraszam tutaj : http://te-chwile-sa-z-nami.blogspot.com/    Nie pisałam tam cały tydzień , i was za to przepraszam , ale jeżeli chce żeby były dobre do czytania muszę nad nimi trochę pomyśleć co nie ? : * Dobra , nie zamęczam was już , Trzymajcie Się Cieplutko I Do Jutra ! : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!