czwartek, 21 lutego 2013

; ]

Cześć ; - * 
No nie pisałam do was parę dni . Mam nadzieję , że mi wybaczycie za to . U mnie już końcówka Ferii , więc muszę z nich korzystać jak tylko mogę , no i w poniedziałek już kicać do szkoły . Dzisiaj miałam taki szalony dzień , szczerze mówiąc tylko do sklepów chodziłam ; ] Kupiłam parę rzeczy : mascare , balsam nivea , gumę błyszcząca do włosów , lakier do paznokci , lakier do włosów , szampon z kreatyną x-D . Szczerze mówiąc , jestem zadowolona z tego co dzisiaj kupiłam ! Mam taki zamiar zrobić zdjęcia ; ) Jeżeli się postaram powinnam , jeszcze dzisiaj dodać notki :  wyznaczoną w kolejności , z zdjęciami i także z tymi rzeczami co dzisiaj kupiłam ; ) A teraz lecę ogarniać pokój ! Trzymajcie się Cieplutko Wrócę niebawem !
Pa ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!