niedziela, 17 lutego 2013

Szczere słowa . . .

Dobry Wieczór ! ♥ . . 
Dzisiaj bardziej tak szczerze . . chciałam wam coś napisać , tak jak wygląda cała szczerość wobec, ludzi i nie tylko . A więc tak , najgorsze jest to , że niektórzy ludzie wydawali się naszymi najlepszymi przyjaciółmi , a tak na prawdę obrabiali nam dupe za naszymi plecami ! . .to jest najgorsze , że teraz nie można chociażby jednej osobie zaufać ! ; c też się czujecie jak 17 osób w samej jednej sobie ? . Mam takie wrażenie i dobrze się o tym przekonałam , że ludzie mniej wiedzą tym lepiej . . . Jeżeli mamy takie zajebiste szczęście , fajnego chłopaka i powodzi nam się ludzi zżera po prostu zazdrość i tyle . . , przez to my mamy cierpieć ? Nie ! Niby dlaczego > ? Ktoś próbuje nas tylko zniszczyć i zniszczyć nasze całe życie i to co jest dla nas najważniejsze . . Dlatego , chciałam do wszystkich tutaj czytających mojego bloga i tez innych , coś przekazać . Nie możemy się poddawać , walczmy o swoje i o nasze racje do samego końca ♥ , nawet jeżeli bylibyśmy już przegrani . .walczmy do końca naszych sił . . Ważne , żeby mieć jednego przyjaciela , i żeby nam pomagał , bo jeśli nawet on w nas wątpi , to nie był szczerym i prawdziwym naszym oparciem co nie ? : * Więc jeszcze raz powtarzam ! Walczmy do końca ♥ ; ) Mma nadzieję , że komuś się ta notka spodobała , jakie macie odczucia ? Napiszcie mi w komentarzach a postaram się wam na wszystko odpowiedź ; ) To ja już lecę ! Pa : * Całuuusy ! ♥ . . .




2 komentarze:

  1. ` napisałaś szczerze i to mnie podniosło na duchu. i poprawiło mi humor . masz rację z tym wszysktkim ! nie poddawajmy się . życie jest tylko jedno !. jesteś świetna . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No , wiem ♥ . Dziękuję . N
    apisałam tylko całą prawdę , to jak jest : *
    Cieszę sie , że podniosłam cię na duchu tymi słowami . ; )
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!