środa, 13 lutego 2013

; )

Sieemka ! ♥ ; ) 
U mnie już południe . . i czuję się wyśmienicie ! ; ) A u was jak poczucie humoru ? ; ] Mam nadzieję , że też wspaniale ! ♥ . Dzisiaj , chciałam tylko pokazać outfit , i parę fotek które zrobiłam od tak . . jakieś takie wyszły , ważne że są . A tak przy okazji , w wczorajszej notce pisałam o tym,  co będzie przez najbliższe 2 tygodnie , na razie wam podałam na ten tydzień  następne podam może jeszcze dzisiaj ! <  3 . Hmhh , teraz nie mam co robić , ale jak znam siebie zawsze coś się znajdzie co pochłonie mój czas . No , a jak tam u was z feriami ? Skończyły wam się ? Czy może dopiero macie ? Jeżeli chodzi o mnie , to wypoczywam Ah ! * _ * Nie wyczekiwałam , Ferii wgl , a ciesze się jak wryta x - D . No i , to chyba tyle by było w tej notce ! A teraz obiecany outfit i pare zdjęć . Trzymajcie się w ten chłodny i śniegowy Dzień! Bay ; *


 To macie te zdjęcia  + outfit ! : ) Zacieszam Mordkę ! Mam dzisiaj zajebisty humor ; ) A więc tak , teraz napiszę kolejne punkty z postami , które będę wam dodawać przez te najbliższe moje ferie ! ; )


6 . Którą porę roku wole i dlaczego ? 
7 .  Jak patrzę na dzisiejszy świat ( długa notka będzie ) !
8 . Jak poznałam swoich przyjaciół! : 3
9 . W jakim wieku zaczęłam się malować .
10 . 20 pytań , o mnie ; ) 

Piosenka na Dziś To : 
Stay Out ! ♥ ; )
 Całusy ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!