sobota, 9 lutego 2013

Zdjęcia ! ♥ .

Heeeeej ! : * 
No i w końcu moje zdjęcia ! Tak , wiem nie dodawałam tu ich przez jakiś czas . Nie miałam ochoty robić jakiś beznadziejnych zdjęć , i tylko was nimi tu zanudzać . Mam nadzieję , że będą się podobać , tak jak i mój nowy wygląd ! Chciałam wszystkim podziękować , za tyle wejść ile już uzyskałam na moim blogu ♥ ! Może to i mało , ale cieszę się że choć wiele osób, czyta mojego bloga ; ] Mam go już spory czas bo 9 miesięcy , i jestem zadowolona , że mam go tak długi czas ^ _ ^ Hmhh . . mam nadzieję , że przez te ferie , będę dodawała posty praktycznie codziennie i choć po 2 lub 4 fotki ; ) Postaram się was nie zawieść , i oczywiście samą siebie ♥ . Trochę foteczek jest , więc dziękuję jeszcze raz za wejścia i zapraszam do wchodzenia na mój fanpage i polubowania go , którego prowadzę z moją przyjaciółką , Asią oraz Kumplem Grześkiem ! ; *  To już nie przedłużając dodaje fotki ! ; ] 





 To z dzisiejszych fotek , już by było na tyle co jest ! Mam nadzieję , że osobne zdjęcia + złączone wypadły nie najgorzej ! Jak by co dajcie mi znać czy się podobają w komentarzach ! A na koniec Pozdrowienia Dla Pauliny i Wiktorii ! : * To Lece Do Jutra Baay ; )

1 komentarz:

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!