wtorek, 12 lutego 2013

Nuda , nuda , nuda . . .

Siemacie Beybe ! : 3 
Hmhh , wgl nie wiem w jakim dzisiaj świecie żyję do południa w normalnym , po południu w jakimś innym . Głowa mocno mnie boli ; c pewnie zaraz znów się rozłożę z chorobą czego bym nie chciała . No i tak zleci mi dzień , dzisiaj już wtorek , ale tam najważniejsze że wolne jest ! ; ) Od razu , przepraszam , za moje nieudane zdjęcie taki jakiś dzień , no ale macie je ; ) Kolejna sprawa, jest taka , że napiszę wam pod zdjęciami , jakie będziecie widzieć notki przez ostatnie 2 tygodnie więc Trzymajcie Się Gorąco I Cieplutko ! ; )





 To Macie moje nieudane dzisiejsze zdjęcia , a teraz dodaje linka mojej przyjaciółki Wiki : Klik ! ; )  Proszę ją często odwiedzać ; ) Dziewczyna wkręciła się w blogerstwo , jak i w postowanie ; ) Fajny Blog Warto Zobaczyć ! Więc Zachęcam ; ) A teraz na koniec notki posty , które będą na moim blogu przez ostatnie 2 tygodnie ♥ . Na razie będzie to na cały tydzień , a w niedziele ( 17 . 2 . 2013 ) - napiszę resztę ; )

1 . Gdzie Bym  Chciała Pojechać ; ) Co Zwiedzić itp ; ) 
2. Kraj który najbardziej wielbię , coś o nim napiszę ! 
3 . Zdjęcia ♥ .
4 . 10 Pytań ; )
5 .  Nowy zakup mojego cudeńka ! ♥ .


I wiele wiele innych , o których będę przypominać w 
następnych notkach ; ) Ja już się z wami żegnam i do jutra pa ! ; ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!