wtorek, 26 lutego 2013

Nowy Wygląd ! ; ) + Takie Tam xD .

Heeej ! : * 
No to mamy kochani nowy wygląd . . Podoba Się Wam ? Mi nawet bardzoo , chciałam żeby było po prostu taki prosty , bez żadnych tych świecidełek , i ozdóbek . Znudziło mi się to już po pewnym czasie . . ♥ Dla was może za prosty co ? ; ) Piszcie w Komentarzach , czy przypadł wam do gustu ; ) Będę bardzo wdzięczna ..  Może mały Vlog na początek weekendu ? Co wy na to ? Już was pytałam w wcześniejszej notce , ale chyba jesteście bardzo zapracowani skoro , nikt nie napisał ... No nic rozumiem was , że jesteście tak bardzo zapracowani , szkoła nauka testy kartkówki , i różne prace  :* Mam tak samo nie martwcie się będzie okej ! ; ) W sumie to bardzo się cieszę , że wyszedł mi tak cudownie prosto wygląd bloga ! ; ) Hmhh , ogólnie tak ten czas leci , że się nie spojrzymy , a tu już wieczór xD . Co Nie ? ; ) To ja już spadam , bo mam dużo lekcji więc Papap ! ; ) Kocham Was Mocno ! I Za Tyle Wejść , Co Tutaj Widnieją Mi Codziennie .. ♥


6 komentarzy:

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!