sobota, 30 czerwca 2012

` Na reszcie Wakacje + Zakupy . ! ; *

` Cześć < 3 .
Witam was bardzo gorąco i serdecznie . Pisząc tę notkę chcę od razu zaskoczyć , że będą fotki . ! A więc fotki z tego co dzisiaj kupiłam i co jadłam No więc tak pogoda duszno i śliczna wręcz . ! Cały dzień nie byłam na kompie i przepraszam , że nie pisałam dzisiaj wgl notek . No , ale jest  tak duszno , ze nawet nie chciało mi się siedzieć na kompie . No i Wakacje . ! Na reszcie doczekałam się ich . ! 2 miesiące . ! Oł Yeeaah . No dobra nie przedłużam a oto co dzisiaj kupiłam : 

Buciki . ! Kupione na center cena : 5O zł . !
Hehe ten sam bucik . !







A tak prezentują się na moich Stupkach .! ; p



A oto wymarzona Bluzka . ! Taka właśnie na Lato . ! : )


Fajna i to bardzo . ! ; *
Sorry , za jakość x - DD . ! Koszt : 4O zł .!

` Ogółem Napis Jest taki : " Heart Breaker " ♥ . !

Zegarek . ! Koszt : 45 zł . !

Fajny Nawet . ! + Sorry , za mój piórnik . !

Dziękuję za uwagę i do zobaczenia niebawem . ! Paa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!