piątek, 8 czerwca 2012

` . Zajebisty Dzień . ! +Filmik < 3 .

` . Siema Witam ^ - ^ 

No nareszcie w domu , boshe ile ja dzisiaj się nachodziłam i to z Michałem . ! Hahaha zwariowany dzień , ale cudowny bo z nim .A tak po za tym myślałam , że będzie padać , ale naszczęście było tak pięknie i wyszło słońce no i duszno było, ale nie padało . Mam nadzieję , że jutro też tak zajebiście będzie bo dwór z Michałem + moimi z klasy no i z s`q l .1 HOHOHOH . Ale nuda + nogi mnie bolą , ze nie wiem co oczywiście przecięłam sobie palec , bo Michał dał mi od tymbarka kapsel i przecięłam się i pisało : Wbijmy do Ciebie . ! ^ . *
Eh fajny dzień , jutro myślę , że będzie tez zajebisty . No , a teraz miałam ogarniać pokój , ale zbytnio mi się nie chce pisze z Michałem Grześkiem + Martą no i sł muzz , + piszę tę notkę , a no i mecz 1 . 1 żal . !HAHAHAHA . Pff - .- Duszno jak nie wiem czo co na tyle pa ; * 





http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=Ahha3Cqe_fk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!