sobota, 2 czerwca 2012

` . Dawno nie pisałam + przepraszam .

Hej < 3 . 

No tak wiem dawno tu nie pisałam , ale miałam dużo na głowie to znaczy tak , nauka a : 25 , 26 , 27 byłam na wsi z rodzinką i z kuzynkami nareszcie spotkałam się z nią , no a tak po za tym wyczekiwałam , żeby tylko był weekend , a tu już proszę tydzień minął , no szkoda wielka . Chciałam napisać jak to wszystko przebiegało , w piątek jak i co , ale na razie nie będę pisać bo po pierwsze nie mam siły wróciłam dzisiaj z zakupów , kupiłam tylko 4 rzeczy : marynarkę , bluzkę z długim rękawem i krótkim + spodnie ( rurki) . Recenzję na temat ciuchów to dodam jeszcze dzisiaj , ale późnym wieczorem . No i tak jakoś krótko i zwięźle . A foty z wsi , bo chyba miljony porobiłyśmy z Syśką . ! Takie fantastyczne wyszły , że masakra . No , ale bardzo ładna pogoda była , więc nie ma się co dziwić , no dobra to na tyle dodałam , żeby była jakaś notka to pa ; *

" Want U Back " ♥ . ! ; * * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!