środa, 27 czerwca 2012

` . Nuda no i jakos leci : 3

` . Dobry Wieczór Wszystkim ♥ .
Witam pod wieczór . Przepraszam , że teraz piszę , ale jakoś teraz mi się udało znaleźć czas . No i tak dzisiaj zalatany dzień w szkole , ale nawet fajnie było kumpel puścił na fula muze bo mieliśmy dostęp do laptopa w klasie od polaka , i wgl Danza Cuduro szła Cztery Osiemnastki . I jakieś tam disco polo . ! Hahah jak zlewałam z Kumpelami dwiema . No , ale fajnie było przyszłam do domku to wyszłam z psm ogarnełam wszystko zjadłam obiad i wyszłam na dwór . No i było boszko ♥ . Hi Hi x - DD . A tak po za tym Już za 2 Dni Wakacje Cieszę się niezmiernie bo będzie volne . Ajć będzie bosko . ! Hi Hi .No i jakoś leci . Więc to tyle chyba , no i fotki dzisiejszego dnia zrobione a oto one : 

No i Pozdrowienia Dla Mojej Kochanej Duńki . ! 
Kocham cię Skarbie , a więc wiesz która to już fotka pa pa Kocham was wszystkich ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!