piątek, 29 czerwca 2012

` Wakacje Uważam za Otwarte . ! ♥ .

Cześć Cześć wam ^ . ^
Ajć dzisiaj Już Wakacje . ! Koniec roku oczywiście byłam po świadectwo i dostałam dyplom na całą klasę . Hah fajnie tak poczuć , że jest się lepszą od innych . No , ale dobra ogółem kupiłam 3 róże takie super bordowe no i dałam Pani Od fizy , Pani od Matmy i Pani od chemii (moja wychowawca ) . No i jakoś zleciało . Fajnie było , ale to był ostatni rok w tym roku szkolnym z moja panią już odeszła na l4 zdrowotne . No i będzie mi jej brakować chociaż niekiedy miała swoje humorki , ale była megaa fajna . No teraz się okaże kogo będę miała za wychowawcę rozstrzygnie się w Sierpniu , oczywiście pójdę pod koniec Sierpnia zobaczyć kto nim jest i jakie towarzystwo dojdzie do mojej klasy . No i Wakacje Wakacje ♥ . ! Cieszę się , ale też nuda tu w Sosnowcu . Ładna pogoda dopisuje . No i mam nadzieję , że na następny rok będę miała świadectwo z paskiem .! To ja już was żegnam narka .! ; ) 

           Miłych i Udanych Wakacji Życzę ♥ . !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!