środa, 20 czerwca 2012

` . Co i jak za kilka dni lub miesiac ; *

` . Cześć : ) 

Chciałam wam przekazać , iż nie było mnie bo ostatnie dni były do pisania lub poprawiania jakiś tam ocen . Mam nadzieje , że już nie opuszczę tyle pisania bloga . A no i dobra wiadomość : Zmieniam wygląd bloga .
Jeszcze nie wiem na jak , ale się okaże za parę minutek , więc czekajcie , to zobaczycie . A tak ogólnie w moim życiu chyba się nic nie pozmieniało . Zdaje do następnej klasy . Będę musiała więcej zaganiać do nauki , więc nie wiem jak to będzie po wakacjach , a no i tez dobra wiadomość , będę miała remont pokoju . !
Jakie będą tego efekty zobaczy się , chciałam wszystko poprzestawiać , ściany będą inaczej wyglądać ,  
podłoga tez inaczej , i wgl dokupie sobie parę rzeczy .  No , i tak jakoś to wygląda . Na wakacje nie wiem dokładnie tez jak to będzie na pewno na wieś , jadę Świętokrzyskie - do rodzinki następnej , no i w góry + z kumpelą na tydzień do Wisły . No i mam nadzieję , że miło spędzę te wakacje . Już chce czuć tą volność , a tu dopiero za 9 dni Wakacje . ! Koniec roku szkolnego . No to chyba na tyle , więc wygląd bloga będzie można zobaczyć jeszcze dzisiaj . Pa : )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!