czwartek, 28 czerwca 2012

` Nudaa : )

Cześć ; - *
Witam cieplutko . No to tak pogoda dzisiaj nie dopisuje lecz padać nie pada , no ale jakaś taka przybita jestem i mam ku temu powody . Ale kichać z nimi może mi jakoś przejdzie za kilka dni . Nom i jakoś leci to życie hłi hłi jutro już zakończenie roku szkolnego kupiłam różyczki takie mega bordowe . Sweet są ale nie zrobię wam zdjątka , bo nie chce , żeby coś mi się z nimi zrobiło , bo na razie są w wodzie . No i już jutro i 2 miesiące wolnego hmhh , chyba się cieszę bo Wakacje . No więc to tyle paau ; *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!