niedziela, 3 czerwca 2012

` . To co lubię -a czego nienawidzę - Parę słów o mnie ^ . *

Cześć * . *

Witam już wieczorkiem , a więc tak chcę w tej oto notce napisać co lubię czego nie . Co tolerują , a co jest beznadziejne ,. No i wgl cały życiorys o mnie . 1 A więc zapraszam do wzięcia sobie ciepłej herbatki , bo ta notka będzie zapewne długa .Więc tak : ! 

Pytania . ! * . * 

Gdzie bym chciała mieszkać .? I dlaczego . ? 

Tym razem wybieram wieś . 1 No możecie się śmiać , ale moim zdaniem tam jest cisza i spokój od tych ludzi , każdy ma swój domek swoje pole . Tak jak ja . No chciała bym tam mieszkać chodź to było by nierealne, bo tu mam znajomych przyjaciół no i wgl tu się urodziłam czyli w Sosnowcu .Fajnie by było przeprowadzić się na wieś jak już mówiłam cisza i spokój + fajni ludzie tam u mnie na wsi ,ogółem super powietrze zawsze jak odjeżdżam chce mi się płakać , bo tam jest tak czadowo . ! Po prostu tak cudownie < 3 ~. Jakoś nie lubię miasta dlaczego . ? Bo dużo tu ludzi , tych samochodów , i tego powietrza . Wolała bym tam mieszkać na prawdę . No to na tyle dlaczego bym chciała mieszkać na wsi , a teraz drugie pytanie i pojawią się tez kolejne .

Jakiej muzyki słucham .? I dlaczego . ? 

No więc tak muzyki to wymieszanej słucham , nie zależnie . Tylko tak jak jest marna pogoda no to Grubsona , a jak czadowa No to Mrozu , Grzeszczak , Skarbek , Mezo , Beyonce , Gaga , Perry , - wymieszanych . No więc to tyle < 3 .

Czy przywiązuję coś do siebie . ? < 3 . 

Tak i to bardzo często jak to kupie to jest moje na zawsze niezależnie czy się zniszczy , zawsze coś po tym zostaje , ale tak na ogół nie niszczę rzeczy , więc wytrzymują do tego czas . Nie mam na co narzekać .

Czy lubię Francuskie Piosenki . ? I dlaczego . |?

Jasne , że tak po prostu je wielbię . ! I przykładem piosenkarka moja ulubiona " Caroline Costa " Prześlicznie śpiewa nawet dawałam filmiki z jej udziałem na różnych koncertach i nawet fotki też są . A więc tak kocham Francuskie piosenki < 3 .

Ulubione Danie . ?

Nie mam zbytnio najbardziej jednego ulubionego dania , ale jak bym miała wybrać no to zupa pomidorowa , ogó♥rkowa , rosół , spagetti , i zazwyczaj drugie dania : kotlet surówka no i ziemniaczki + kompocik : )

Czego nie lubię . ? W życiu < 3 . 

No to tak dużo tego jest , nienawidzę jak ktoś odbiera komuś kolesia lub laskie moim zdaniem to pojebane . A tak po za tym nienawidzę fałszywych ludzi co nie . No i jak ktoś kłamie w żywe oczy * . * 

To tyle na dzisiaj . Druga część będzie jutro , a więc papa * . *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!