czwartek, 21 czerwca 2012

` . Pare fotek z nudów < 3 .

Cześć wszystkim : ) 

A więc tak chcę zmienić wreszcie wygląd mojego bloa . I na pewno to dzisiaj zrobię no i dodam parę fotek które zrobiłam wczoraj z nudzenia się , bo nie byłam w szkole , i dzisiaj też nie byłam , szczerze . ? Nie chciało mi się , bo i tak wystawili już oceny , więc nie ma co się przejmować , a iść na nudne lekcje . ? To już wolę posiedzieć w domu i zrobić coś fajnego no i  niż patrzeć , na nich z klasy . Dzisiejszy dzień przyniósł wiele wysiłku , i przemęczenia się . Ogólnie ogarniałam wszystko . No i jakoś zleciało , a jutro chyba jadę na Pogorię , z kumplem , więc mam nadzieję , że będzie bosko ♥ . 
No i dobra ja tu gadu gadu , a fotek jest sporo więc zapraszam do oglądania : 


Więc tak pierwsze zdjęcia będą z moich kolekcionowania lakierów i wgl kupiłam nowe 3 : 



A te to dwa już kiedyś kupiłam : 







No i pełno gazet których mam : 




Taka przeróbka malutka moja : )
Oczywiście te wszystkie fotki to są moje gazety ; * 
  No to na tyle ze zdjęć Pa < 3 ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!