wtorek, 26 czerwca 2012

` . Już za 3 Dni Wakacje . !

` Hej Hej Hej < 3 . 

Siemka tak wieem znów do was piszę , ale nudzi mi się odnośnie Wakacje jadę jeszcze na 3 dni do Żywca . Cieszę się , bo jadę z kumpelą . A najlepsze to , że będzie mega i może poznam nowe znajomości . Hmhh kto wie przez 3 dni co może się zdarzyć . hehehehe . Ciekawe co przyniesie mi los w te dni . No , a tak po za tym pogoda się rozpogodziła jest nawet ciepło , ale i tak chłodno . HOHOHOHO x - DD . No właściwie to lubię pisać notki , a moja poprzednia notka , taka sobie bo tylko 2 nagłówki , ale tam ważne , że jest . Nie ważne , że ile . No i nie mogę się już doczekać Wakacji . !

  Odliczamy . ! Jeszcze tylko 3 dni  



 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!