poniedziałek, 25 czerwca 2012

` . Nudy + siedzenie w domu na dupie w poniedziałek ; *

` . Czeeść  <  3 . 
Witam was cieplutko < 3 .
A wiec tak u mnie nie za ciekawa pogoda jak na dziś , t
aka dosyć ponura raz słońce jest raz nie ma .
Więc tak nudziłam się dzisiaj nie byłam w szkole nie chciałam , 
a po za tym źle się czułam i wstałam o 7 : 15 .
I taka byłam przybita jakaś , ale to przez tą pogodę . 
No i zrobiłam fote nie dawno jaka pogoda a właściwie niebo wygląda w Sosnowcu a oto fotka : 

A dzisiaj miałam chwilke wolnego czasu to zrobiłam sobie raczej pomalowałam paznokcie na bezbrarwny kolor + na samych końcach paznokci biały lakier . A oto efekt : 

No i porobiłam se fotki takie z nudów a oto one : 


To by było na tyle dziękuję za uwagę , i miły czas spędzony tej notce . 
 Klaudia ; * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!