sobota, 9 czerwca 2012

` . Phoebe Tonkin / Cariba Heine / Claire Holt - Ciekawostki . ! + Fotki .

` . Cześć < 3 . 

Witam was w nie pogodną sobotnią pogodę . Nie jest ładnie , jest dosyć brzydko , i jakoś nie mam na nic nastroju , ogarnęłam siebie i cały mój pokój , i tak siedzę teraz i oglądam film z Caribą Heine , boshe ale ona wyrosła ma już 24 lat , no i zobaczyłam też , że Phoebe Tonkin nagrała też film i są fajne fotki przerobię je na mniejsze i dodam tu , a no i jeszcze Claire Holt , pięknie też wygląda to tez przerobię i tu dodam a więc zabieram się za to Miłego oglądania życzę : 

 Phoebe Tonkin : 
http://www.youtube.com/watch?v=NOP_x9gnDUs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=oBnJwkRBJD0&feature=related



Mix : 



 _____________________________________________________________________________

 ____________________________________________________________________________


 __________________________________________________________________________

_


__________________________________________________________________________



 ___________________________________________________________________________



 _____________________________________________________________________________



 _____________________________________________________________________________

 Mix :




Dobra to tyle bo już wykończona jestem przerabianiem . 
Następna dawka fotek już dzisiaj ; * Pa ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!