czwartek, 7 czerwca 2012

` . Fotki < 3 . + Foty mojej osoby ; *

Cześć : p 

U mnie nic nowego , po za tym , że dzisiaj Boże Ciało , no i wgl byłam w kościele , i nuda 2 godziny w kościele , ale za tem pogadałam sobie z kumpelą więc spokoo . a A tak po za tym , znalazłam wczoraj fajne foty a oto one : 



To tyle . Sama je przerobiłam + dodałam moje imię . No i jakoś dzień leci , myślę , że 
wam się podobało , a teraz przerobiłam moje zdjecie 4 razy a oto efekty : 



Podobają mi się strasznie , no bo oczywiście ja przerabiałam ,
 to tyle na dzisiaj pa ; * 
Życzę miłego wieczoru ; )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!