niedziela, 20 maja 2012

` . Niedziela , a jutro do szkoły ; ) + Fajne fotki < 3 .

Cześć < 3 . 
Hej . U mnie zbliża się już godzina 16 : 3O . Więc będę po wolutku , się zbierać z kompa , bo nie chcę , tak długo siedzieć , a po za tym na 18 , mam do kościoła co nie . Więc się muszę wyrobić < 3 . Wczoraj znów poszperałam po necie , i znalazłam super fotki , a o to one : 

Zajebiste te buciki : )
Super są < 3 .

Wymiatają < 3 . 
Boskie < 3 .
Śliczne < 3 .
< 3 .
Kocham te Bluzki < 3 .


To na tyle dziękuję za uwagę Bai : ) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!