piątek, 11 maja 2012

` . Pierwsza Miłosć + Nota ; )

Siemka < 3 . 
Przepraszam , za to że dopiero teraz , ale cały dzień miałam zabiegany i wgl nie byłam na kompie . Gdyż przyszłam dopiero teraz . No więc , zabiorę się na napisanie notki . Oglądałam " Pierwszą miłość " , w urywku który nastąpi w poniedziałek zauważyłam , że Hubert żyje . A u mnie s`ql śledzą to i tak samo mówili no więc , nie wiem czy się przewidziałam czy to prawda . No zobaczy się w poniedziałek . A u mnie wszystko okej dostałam 5 z kartkówki z Anglika . ! Yooo x - DDD . Ho Ho x - DD . No i tak to ogółem nic miałam dzisiaj ogar domku zrobić , ale spałam też bo byłam bardzo zmęczona nie wiem czemu . No i wgl taki dzień , a gorąco jak nie wiem w słońcu 35 stopni . Uf - . - Jakoś się przeżyło . To tyle Pa ; ) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!