wtorek, 15 maja 2012

Przepraszam , że wczoraj nie napisałam . - Paris ♥ .

Cześć : ) 
Przepraszam , bardzo że nie pisałam wczoraj notki , ale byłam zbyt zmęczona , na napisanie czego kol wiek . A przecież bzdur nie będę pisać . No to tak , dzisiaj miałam na 11 : 4O do s`ql . I miałam tylko 3 lekcje do 14 : 25 . No i good . Nawet było fajnie zaniosłam plakat pani od gegry , ale w domku zrobiłam zdjęcia jak i co wygląda a oto plakat : 


 No i tak wygląda moja praca nad tym plakatem . 
A więc życzę miłego oglądania i spędzania na moim blogu Pa ; )






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!