sobota, 19 maja 2012

` . Sobota i Volne ; )

Cześć * . * 
Witam was moje Żabki . ! ♥ . Ah chciałam jakoś tak napisać notkę , bo ogarnęłam cały pokój , siebie z resztą też , a teraz pisze coś dla mamci . No i później lekcje będę odrabiać , i jutro do kościoła na 3 godziny . Sama nie wiem czemu ksiądź nas tyle trzyma , ale jak trzeba to trzeba , no i zebranie w kościele co nie . Hmhh , mam dużo nowych pomysłów , na notki tylko nigdy nie mam tak czasu ich napisać . Ah dzisiaj Sobota . ! Ładna pogoda u mnie . a u was jaka . ? Zmieniłam czcionkę pisania na gadu , jakoś tamta mi się nie podoba . No , a tak po za tym to jest okej . Mam taki zamiar pooglądać " Zmierzch " " Przed Świtem " " Księżyc w Nowiu "
" Zaćmienie " . Sorka , wiem że jest nie po ko lei . No i tak hmhh , co ja dzisiaj będę robić , sama dokładnie nie wiem tak jak już powiedziałam będę odrabiała lekcje , zjem obiad pójdę z psem na dwór . Wyjdę na balkon , bo szczerze mówiąc,  na dworze cieplej niż w domu . Ajć , no i zdjęcia z spotkania bedę miała dopiero w poniedziałek . No , ale co tam warto było wgl iść na to spotkanie . No , a tak ogółem mówiąc , dodam dzisiaj może spora ilość notek . Bo po prostu kocham tu pisać . No tak już jest i pewnie zostanie . Dobra to na tyle w tej notce , a więc niebawem wrócę Bai : ) 


Pozdrowienia Dla Paulinki . ! ! !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!