środa, 16 maja 2012

` . Kilka słów o tym co wgl będzie .


Hej : 3 

Tak sobie wpadłam na pomysł , że może coś do was napiszę . Bo opuściłam jeden dzień nie pisania notki w poniedziałek , a mówiłam , ze będę tu codziennie . No i jakoś tak się stało , zmęczona jestem , że masakra ciężki dzień miałam . Nic mi się nie chce , ale nie mogę przyjmować tego do wiadomości , no bo   trzeba się ogarnąć i iść przez życie dalej , tak się zastanawiam czemu nie chcą mi linki działać na blogu żeby przejść z bloga np na Facebook , lub na Twitter . No i dzisiaj idąc z psem na dwór spotkałam wreszcie Wikusię . Jak się dawno nie widziałyśmy , że HOHOHOH X - DD . I wbijam jutro chyba tam do nich . No zobaczę , jakie będą wrażenia po spotkaniu z pisarzem opowiem wam jutro wszystko było i wgl : ) No dobra to ja już mykam bo mykam , to pa do jutra ♥ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!