środa, 16 maja 2012

` . Uff - . - Dużo nauki + Notka : )

Witam Was Serdecznie : ) 
Hej , no nareszcie znalazłam trochę czasu na napisanie notki . Więc tak prze de mną długi czas nauki . Nie będę wychodziła z domu przez ponad 2 tygodnie . Bo będę musiała wkuwać , żeby dobre oceny były na świadectwie , ale nie mam na co narzekać u mnie z ocenami zajebiście . Ale zadają nam dużo więc trzeba wszystko ogarniać co nie . No , a tak wgl Chciałam się wam pochwalić jutro idę na spotkanie z pisarzem z panem od anglika . ! I będzie zrycie fajnie . Bo już wiem jaki plan dnia będzie . Zbiórkę mam o 1O : O . hehehe x - DD . No i wgl tak fajnie będzie . Już się nie mogę doczekać . A z Jednym cos jest nie tak , no ale może mi się wydaję . Będzie dobrze . I jest dobrze . No to dzisiaj będzie na tyle bo dużo tej pracy wgl w tygodniu mam w weekend napełnię tu dużo postów . No , a tak ogółem to jest borze . No jutro się wybieramy na spotkanie , i Będzie biście . Porobię zdjęcia to dodam je na bloga : ) A więc życzcie mi miłych wrażeń . To tyle Pa : ) Całuje Mocno : ) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!