sobota, 12 maja 2012

Koncert Caroline Costa - 3 Maj 2O12 < 3 .

` . Hej < 3 . 

Nawiązując , do koncertu Caroline Costa , który odbył się 2 tygodnie temu jest też , który odbył się 3 Maja , z tą samą piosenką , tylko są inaczej poubierane , i wgl a o to link : http://www.youtube.com/watch?v=tcqc8RqznD0&feature=related . Też Ładnie , ale szczerze podobają mi się z tych przed 2 tygodni .
Kocham tą piosenkę , jak i Caroline Costa tak bardzo chciała bym się z nią spotkać no może to nastąpi .
Zobaczymy , heheehheehehe x - DDD . Marzenia do spełnienia < 3 . Mam taki pomysł iż , żeby dodać notkę z zdjęciami Caroline z różnych koncertów i wgl . No zobaczymy jak będzie mi się dzisiaj chciało , to dodam , a jak nie no to jutro . To tyle papapa ; )


1 komentarz:

  1. idiotko zajmij się własnym życiem a nie costą.. niech twoja mama umrze

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!