niedziela, 13 maja 2012

` . Druga Część Fotek z Caroline Costa ♥ .

Cześć Cześć ; - * 
Zapomniałam wam powiedzieć , w tamtej notce o Caroline , że dodam 2 część fotek . Bo nie chciałam  , żeby w jednej było tak dużo , wolę podzielić je 2 części . No to zabieram się do robótki : 






Napis dodałam < 3 . 


Fotki  z Kids2O : 




___________________________________________________________








Mix : 

Link z Koncertu : 

Concert de notre étoile ♥ .

 Link z Koncertu : 

 Koncerty Caroline Costa : 











No dobra . To dzisiaj na tyle z tej Notki . Nieźle się napracowałam .
Mam nadzieję , że docenicie to i miło spędzicie 
na moim blogu czas patrząc i czytając notki.
Nie jest też powiedziane , że dodam 3 część Fotek Caroline Costa . 
więc się muszę zastanowić , ale raczej dodam . 
No to sledźcie posty wróce niebawem pa : )
Całuję mocno ♥ . 













 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!