sobota, 12 maja 2012

` . Notka + Koncert Caroline Costa : )

Cześć : 3 
Witam was cieplutko . Dzisiaj od rana cały czas sprzątałam , normalnie mnie już tak krzyż bolał , że to jakaś masakra jest . No , cały dzień sprzątałam i sł muzy na fonie . Wbiłam na kompa o 17 : 4O . No i wbiłam na fejsa , zaczęłam rysować Wieże Aifla , na geografię bo robię jednak plakat o Paryżu . No i nieźle mi nawet wyszła , ale zdolności , to może i mam a może i nie mam tak na odwal się zrobiłam ją w zeszycie a później przeleje to wszystko na duży arkusz . No i cały czas dzisiaj padało , ale teraz wypogodziło się ciepło jest .
No i wbiłam na fejsa , no i tak sobie pomyślałam , że wbiję na oficjalny profil Caroline Costa . Mojej ulubionej Francuskiej piosenkarki , która jest ode mnie rok starsza a śpiewa tak prześlicznie , że nie mogę , na prawdę talent to ta francuska dziewczyna ma . Kocham ja i jej piosenki .! Jest cudowna . ! Jakieś 2 tygodnie temu 
dała koncert z najsłynniejszą francuską piosenkarką : Laura Pausini Marseille . ! Normalnie jak zobaczyłam ten filmik to normalnie się popłakałam , ta piosenka jest cudowna . ! Na prawdę Zapraszam do posłuchania o to link do piosenki : " On oublie jamais rien " : http://www.youtube.com/watch?v=zEwMSFoMrKQ . To druga wersja tej samej piosenki : http://www.youtube.com/watch?v=7gaxWmehERo&feature=related . Na prawdę zapraszam do posłuchania wzrusza piosenka , na początku tak najbardziej . 
No i to chyba w tej notce na tyle Baj : 3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!