piątek, 18 maja 2012

` . Nudno . ! Weekend . ! : )

Hello : )  
Weekend . !
No chciałam napisać , bo trochę poprawił mi się humor , ale nie aż tak na tyle , żeby być super happy . ! Co nie . No to tak nudziło mi się to zrobiłam prace z polskiego , . Pewnie dzisiaj jakieś zrobię , żeby jutro mieć święty spokój . A w niedzielę , to chyba wgl nie będę na kompie jeszcze zobaczę . A no i napisałam prace więc wbiłam na photoscape : I zrobiłam tak jakby animację no i od razu przelałam ją na adres linkowy a oto on : 
 file:///C:/Users/Klaudia/AppData/Roaming/PhotoScape/anigif.html
Mam nadzieję , że się otworzy , takie jakieś se zrobiłam , dla zbicia czasu co nie : ) 
A w szkole okej dostałam 5 z anglika . ! ^ - ^ Juhhuhuh x - DDD . ! : )  No i weekend się zaczął , więc świętujemy 2 dni volnego . ! < 3  . Pa : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!