środa, 9 maja 2012

Notka < 3 .

Hej : 3 
Normalnie powiem wam jestem zmęczona , nie wiem dlaczego przez ten dzień takie przemęczenie mam , pewnie to po szkole . No w każdym razie nie wiem . Muszę napić się kawy . I pouczyć do angielskiego , bo mam jutro kartkówkę . E tam pewnie mi szybciutko wejdzie do głowy , bo wgl uczę się bardzo okej . A no i pogoda dopisuje gorąco ponad 3O stopni . Oczywiście dopiero co przyszliśmy do szkoły , a ci już nam zadają pani od geografii : Plakat z jednym z państw Europy , teraz ta kartkówka z anglika , testy z niemca , sprawdziany z polskiego . No zwariować idzie , pewnie w weekend będę długo odpoczywać .
Nigdzie nie wychodzę , tylko może na nabożeństwa majowe se pójdę , bo mam 2 minuty do kapliczki gdzie to wszystko się rozgrywa . No zmęczona jestem na prawdę . Oczywiście ogar cały będę robić w sobotę lub piątek . A dobra wiadomość , że jutro mam na 9 : 4O i w piątek tak samo , lecz w piątek kończę o 12 : 3O . Szczęściara z mnie Co . ? Hehehe x - DDD . Lubię długo pisać , blogwać tak bardzo . Po prostu to kocham , a teraz chyba będę się uczyć anglika . No to zmykam już pa : ) Do zobaczenia niebawem : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!