czwartek, 10 maja 2012

Pogodny dzień : )

 Cześć < 3 .

Ale Odwala mi ludzie coś . ! HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA X- DD . ! 
Oczywiście sł Grubsona . ! On ten koleś to wymiata . ! He he x - DD . Robię teraz lekcje , później będę musiała się uczyć na anglika bo oczywiście pan nie miał czasu . No , ale to nic napisze się i będzie się miało z głowy . Aj nie mogę się doczekać Wakacji . ! Szybciej Szybciej ; ) No i ogółem sł też Boyfrenda . Syśka wiem ta piosenka wymiata hohohoh x - DD . I jutro znów na 9 : 4O . Hu hu x - DD . No i tylko 3 lekcje bo do 12 : 3O , a później do pana od anglika pisać kartkówki . No i jakoś zleci przyjdę do domu wyjdę z psem , zjem odpocznę zrobię ogar taki już porządny zacznę robię plakat na geografię z Paryża . I myślę , że skończę go jutro no mam taką nadzieję , a jak nie no to dokończę w sobotę , no i będę przez cały weekend , chyba w domu no , chyba że chłopaki mnie wyciągną na dwór to se pójdę . Bo ładna pogoda , ale podobno ma się coś pichcić , w weekend , więc się zobaczy . A jak na razie jest z wszystkim boski . To tyle Pa  : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!