czwartek, 17 maja 2012

` , Fajne Zdjęcia z neta : ) + Zrobione wczoraj prze zemnie takie jakieś : )

Cześć < 3 OOOO . 
No szczerze mówiąc,  to właściwie nic nie robię , tylko uczę się do anglika no i do polskiego .
A tak , patrze na necie fajne fotki , są no to wstawię na bloga . A więc dodaję oto one : 

No , a wczoraj porobiłam takie fajne zdjęcia , więc w tej notce je umieszczę ,
 bo nie chcę robić 2 które by miały być bezsensowne co nie . No to tak : 

Mój najlepszy Zegarek : 


Jakieś fajne Konwalie + Spokoo wazonik : )


Jakiś kwiatek taka ozdoba : 

 A tu zdjęcia oczywiście moje które wczoraj robiłam tak dla zbicia czasu : ) 


 To tyle pa :  )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!