wtorek, 15 maja 2012

` . Nuda - . - Fajne fotki ♥ .

Siemka : 3 
Ogólnie to teraz piszę bo mi się nudzi , a dzisiaj taki dzień jakiś nudny i ponury . No już wiecie jaki zrobiłam plakat na gegre . Nie wiem co z niego dostanę , ale jutro mam gegre na pierwszej lekcji więc sie pewnie dowiem . No tylko ja i Motylek oddałyśmy . HOHOHOH x - DD . No się zobaczy , a tak po za tym w sieci znalazłam fajne fotki a oto one : 

 Poprzerabiałam je trochę , ale tak malutko . 
No , ale są śliczne . To na tyle Baj : 3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!