niedziela, 1 lipca 2012

` Taki se dzień < 3 .

Cześć : )
Witajcie . No już drugi dzień Wakacji . Pewnie się cieszycie , ja tak średnio tak 79 / 1OO . Nie wiem dlaczego , ale jakoś tam mi smutno tu w Sosnowcu bez moich niektórych przyjaciół . Jestem do nich przywiązana i to bardzo . A tak po za tym pogoda taka , że idzie paść juz z gorąca . Teraz się trochę ochłodziło i jest już mniej duchoty na dworze . Pomyślałam , że pooglądam sobie Horror " The Ring 2 Bo The Ring 1 oglądałam . I Druga część jest owiele straszniejsza . Polecam film bo jest świetny , ale normalnie można się bać jak nie wiem co te ich sceny wgl takie to jak by było prawdziwe , no na filmie . Ale wgl tak z życia nie zdajemy sobie sprawy ile robimy szkód i krzywd dla bliskich nam osób . Po prostu mamy to głęboko gdzieś . Martwimy się tylko o siebie nie patrząc na innych .Dla mnie to już chore trochę , bo ludzie tylko by lecieli na tą kase a pieniądze w życiu nie są tak ważne jak Miłość i człowiek no i rodzina . Myślimy tlyko , żeby nam było dobrze , a nie komuś po prostu myślimy tylko o naszych problemach a nie o innych . Oglądając ten film stałam się kimś innym , odmienił mnie i może to dziwnie zabrzmi ale tak jest . Nie mówię , żebym była jakąś złą osobą i robiła wszystko na przekór światu , no ale film na prawdę świetny . Dodam go do filmów na mojej stronie bloga . Więc to chyba tyle Pa : )

Polecana piosenka prze zemnie na dziś to : 

http://www.youtube.com/watch?v=tg00YEETFzg&feature=relmfu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!