niedziela, 29 lipca 2012

Zaginiony Dog : )

Siemka : )
Dzisiaj jak codziennie ja wychodzę z moim psiakiem , ale nie chciało mi się więc moja mama poszła za jakieś 15 minut idzie z fajny psiakiem , zostawił go ktoś czy cuś , ale znam nawet właściciela , myślałam , że zemdleje z wrażenia jest taki słodki . Na szczęście mojej mamy i mój rozsądek nie pozwolił nam go tam pod bramą zostawić no i wzięliśmy go do domu , ale mam już psa więc po co mi następny . ? Sama zadaje sobie to pytanie . I oddaliśmy , ale jeszcze wcześniej porobiłam fotki a więc macie :


Bardzo Mi się spodobał , no ale na 2 psy mama się nie zgadza . Oczywiście to Piesek Nie Suczka : ) I pewnie będzie duży bo duże ma łapy i wgl . Taki słodki . Bardzo 
Fajny Normalnie zakochałam się w nim : )
Myślę , że to rasa : Podobna coś do Haski lub Bernardyna ; - * No to tyle w tej Notce Pa ; )

Wasza Klaudii : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!