poniedziałek, 9 lipca 2012

` Nagłówek Bloga : 3

` Siemka : ) 
A wiec jak już pewnie zauważyliście zmieniłam nagłówek bloga .! Podoba mi się od razu dodałam , mój link Bloga i kto robił : Czyli Ja ; ) Myślę , że wam się spodoba,  no a jak nie to proszę to już zostawić dla siebie . Udoskonalam mój blog jak tylko mogę . No , ale nie będę robiła tego codziennie co nie . Myśle , że znów na pare tygodni lub miesiąc wystarczy Nagłówek lub na więcej czasu . No i tak prezentuje sie  on tak : 

No i ogólnie jest to mój już z kolei 3 nagłówek : 3 
Am no i tak siedzę sobie bo nuda , a gorąco na dworze . No i moja przygoda z psiakiem .
Masakra jakaś myślałam , że się porycze . O mało by nie zdechł . Poszła moja mama na dwór z nim jak zawsze rano , wąchał coś i coś wywąchał no i ogólnie psinka moja się męczyła nie mógł oddychać , ani złapać powietrza . No i szybko do weterynarza poleciałam , dostał 2 narkozy i jeden zastrzyk na stan zapalny . No i doszedł do siebie po jakiś 4 / 5 godzinkach . Ale jest już w miarę dobrze mam nadzieje , że nic mu do jutra nie będzie . Bo go tak kocham . ! Ah & . Moja ta twórczość pisania . To Tyle w tej notce pa : )

~ . Piosenka na dzisiejsze popołudnie to :

http://www.youtube.com/watch?v=k0BWlvnBmIE&feature=plcp

Katty Perry " Wide Awake . ! ♥ .


` I'm wide awake
And now it's clear to me
That everything you see
Ain't always what it seems
I'm wide awake
Yeah, I was dreaming for so long .




^ ________________________________________________ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!