środa, 18 lipca 2012

~~ Odwieszam . ! + Foty ( Moje ) < 3 .

Siemka Siemka : 3
Witam was bardzo serdecznie .
Nie zawieszam wszystko przemyślałam . 
I będę częściej pisała posty i dodawała zdjęcia .
Ogólnie to nie powiodło mi się z takim jednym , ale jestem juz z następnym kolesiem .
No i tak mam nadzieję , że się wszystko uda . ! Wczoraj wkurwiłam się i poszłam do fryzjera .
Obcięłam się na taką długość jak ma teraz Miley Cyrus .  Ścięte mam już 1O cm włosów . I farbowałam włosy na czerwono . Zaraz dam wam fotki . A oto one : . ! 

 


To Tyle w tej notce . 
 No mam nadzieję , że się podobają . ! 
Jak tak pisać w komach , jak nie tez pisać < 3 .
Dziękuję za uwagę . Pa < 3 . 
Wasza Klaudii : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!