poniedziałek, 30 lipca 2012

Nowa płyta Biebera " Believe " + Notka : )


Hei . Dzisiaj zwyczajny dzień jak wszystkie . Dodałam To wideo ponieważ to najnowsze piosenki Biebera z Nowej Płyty " Believe " . No i Tak na blogu Lucy nic się nie dzieje , ale to nie bez przyczyny przeprowadziła się o jakieś więcej ulic od jej domku tego wcześniejszego . No i nie wiadomo kiedy nakręci jakiś filmik lub coś napisze na blogu . No nic będę czekać . A u mnie już za parę dni remont . Nie będzie mnie trochę . Tak z tydzień może 2 będę tęsknić i niestety będę zmuszona zawiesić bloga . No i tak to wygląda . ogólnie to moja psinka chora boję się o mojego pieska , może będzie z nim dobrze .No i piosenki Biebera na nowej płycie " Believe " Bardzo mi się podobają ; - * Hmhh co by tu jeszcze powiedzieć . Chyba na wakacje pojadę w 2 miejsca . No i jakoś zleci ten Sierpień . I znów do szkoły w Wrześniu , muszę iść zobaczyć kto moim wychowawcą będzie , aż się boję . No i jakoś tak , a przez cały dzień będę w domku wyjdę z psem , może wyjdę na chwile na dwór pochodzę odetchnę świeżym powietrzem . No i jakoś dzień zleci . ! I już odliczam do remontu . Bo chcę mieć wszystko nowe < 3 . To tyle Narka : ) Wasza Klaudii : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!