środa, 1 sierpnia 2012

Nagłówki .

Haai .
No wiec tak przez jakieś 2 dni robiłam nagłówki i zainspirowało mnie to blogiem Lucy . No i zrobiłam kilka tak dla was dla pokazania pewnie będę je używać nie raz no więc mam nadzieję , że się wam spodobają : )
Dzisiaj taka krótka notka . ! Tak Tak . ! Już za niedługo mój remont pokoju . Nie mogę się doczekać , a wy . ? He He : ) Jak będzie już wszystko gotowe to na pewno zrobię fotki i wam tu prześlę , a teraz już pokazuje wam nagłówki : 

1 .


2 . 


3 . To Jakoś Szczególnie mi się podoba ; ) 



4. 


6 . 


 7 .



8 .


No Tylko na tyle miałam inspiracji , żeby je zrobić . Mam nadzieje , że są fajne . Mnie się bardzo podobają . Myślę , ze wam też .  No i tak powolutku kończę już tę notkę . !
Pa : )
Kocham Was Dzióbki ; - *
Wasza Klaudii ;  3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!