sobota, 4 sierpnia 2012

Zawieszam Bloga ; (

~ Heej x _ DDD . 
No więc tak nadeszła tak chwila . ! Zawieszam Bloga : ( będzie mi smutno . Chociaż mam mało wejść , ale jacys ludzie czytają moje posty . To i tak będę tęskniła za blogowaniem i dodawałam tego wszystkiego . Dzisiaj zawieszam już bloga i wgl wszystko co mam bo remont nadchodzi wielkimi krokami i później wyjeżdżam do rodzinki . Fajnie co . ? Heh x _ DD . Tez się niezmiernie cieszę . No i tak to chyba na tyle aam wracam któregoś tam sierpnia jak się nie mylę to może 22 . Więc to tyle pa ; ) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!