niedziela, 26 sierpnia 2012

Dawno nie pisałam .. ..

Heei : )
Dawno tu nie pisałam co ? Jakoś byłam zajęta innymi blogami . Jak wiecie mam ich sporo no nie za dużo i tez nie za mało . Hmh pogoda do kitu nie mam co robić , wczoraj robiłam remont balkonu znaczy się malowałam z mamą go . Nawet fajny efekt wyszedł . Jak będę miała ochotę to cyknę fotkę i wam pokażę .
Dzisiaj taki dzień zaś ospały nie lubię takich , co by tu jeszcze powiedzieć wgl nie mam siły i nic mi się nie chcę tak jakoś w piątek było wczoraj cały dzień po za pokojem no i dzisiaj tak od 16 . 18 na kompie .
Mam ochotę na zrobienie fotek i pokazanie wam małej kolekcji moich lakierów do paznokci , mam ich mało bo dopiero 23 , ale jak coś wpadnę tu dzisiaj i wam pokażę . Na tyle Pa : )  

Na poprawienie humoru . Fajna Francuska Piosenka : " Celine Dion " " Parler a mon pere " ♥ .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!