czwartek, 2 sierpnia 2012

Bum Na Na Bum - & .

Heei .
Z Tego powodu , że dostałam tylko jedno pytanie odpowiem krótko . Czy Lubię Dzieci . ? Tak Lubię gdy są takie małe i słodkie . Są wtedy takie jak nikt inny . Po prostu uwielbiam dzieci . A No i tak tylko było jedno pytanie no cóż mój blog nie jest jeszcze taki sławny . Zastanawiam się nad nakręcaniem filmików na yt . Jeszcze Zobaczę . A I Co do Zawieszenia zawieszam Bloga od poniedziałku ( O6 . O8 . 2O12 ) . Na 2 Tygodnie Wrócę dopiero ( 2O . Lub 21 O8 . 2O12 ) . Więc będę bardzo tęsknić za blogowaniem I wgl tym całym moim blogiem . Mam nadzieję , ze podoba wam się mój nowy wystrój . A w tej notce to na tyle Pa : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu wpadłeś/aś bardzo się cieszę. Każdy komentarz motywuję mnie do dalszego działaniu na blogu : ) Jeżeli mnie zaobserwowałeś/aś bardzo proszę abyś to umieścił/a w komentarzu.Nie uwzględniam obserwacji za obserwację.Komentarze z wyrazem do postu będą brane pod uwagę komentarz typu " fajny blog , zapraszam do mnie " nie będzie uwzględniany.
Dzięki za odwiedziny!